Customer Centric Management 28/11

Laddar Karta...

Customer Centric Management 28/11

Tid:
28 november
Hela dagen

-Så säkerställer du en kunddriven organisation i världsklass.

Konferensen vänder sig till dig som leder och aktivt bidrar till transformationen mot en mer kund centrerad verksamhet. Du ges här möjligheten att nätverka med personer som kan ge dig nya infallsvinklar på dina utmaningar, ta del av både flaskhalsar och framgångsfaktorer för att snabbare säkerställa att din organisation kan möta de nya kraven på service och tillgänglighet.

Sitter du idag i ledningsgrupp, är aktiv inom, Digitalisering, Customer Experience, Online, Customer Service, CRM, Sales eller Marketing och inser att konsumenten, medborgaren och kundens förväntningar på dig har ökat dramatiskt den senast tiden – då är det här konferensen som du inte får missa!

Ur innehållet

  • Att förändra med kunden som ledstjärna – vilka utmaningar finns i din organisation?
  • Så skapar digitaliseringen bättre möjligheter till service!
  • Behöver vi ändra traditionella nyckeltal och KPI:er i det moderna företaget?
  • Så kan du, med en kundcentrerad organisation, skapa förutsättningar för en kundupplevelse i världsklass!
  • Effekter av innovations fokuserad digitalisering – så skapar du långsiktiga kundrelationer!
  • Hur kan din mediestrategi skapa större värden för dig och dina kunder!
  • Vinster med en genomtänkt omni-kanal strategi!
  • Hur säkerställer du en hanterbar uppföljning av kundresan?
  • Hur ser morgondagens möte med kunden/medborgaren ut?
  • Vem bär ansvaret för kundupplevelsen?

Som SMUF-medlem har du 1 000 kr i rabatt på anmälningspriset. Ange bara koden smufsok2017 och se till att anmäla dig senast den 10 oktober!

Läs mer om Customer Centric Management och anmäl dig här