Customer Experience Management 21/11

Laddar Karta...

Customer Experience Management 21/11

Tid:
21 november
Hela dagen

Vi återupprepar tidigare succé konferenser. Konferensen Customer Experience Management Summit 2018 den 21 november i Stockholm är framtagen på begäran av tidigare deltagare. Det är en uppföljare till våra tidigare konferenser som har lockat mer än 400 beslutsfattare och påvisat genomgående mycket höga snittbetyg! På höstens konferens kommer du bland annat att få lyssna på keynote speakers och experter som Kjell Dahlin, Marcus Klasson, Essy Dahlin och ta del av många praktikfall från bland annat Telia Company, Polarn O. Pyret, Dustin, Husqvarna, Skatteverket, AirFrance KLM , C More, Recoordinate samt nätverka med andra personer, organisationer, utställare och sponsorer som ger dig nya infallsvinklar på dina utmaningar och framtida möjligheter. Dagen modereras av Mattias Fahlén.

KONFERENSEN VÄNDER SIG TILL:

  • Dig som leder och aktivt bidrar till transformationen mot en mer kundcentrerad verksamhet.
    •Du som vill förbereda dig på kundernas och medborgarnas framtida förväntningar på kundupplevelser.
    •Du som idag sitter i ledningsgruppen och är aktiv inom: digitalisering, Customer Experience, online, kundtjänst, CRM, försäljning eller marknadsföring och inser att konsumenten, medborgaren och kundens förväntningar på dig har ökat dramatiskt den senast tiden.

Anmäl dig till Customer Experience Management redan idag! – Boka senast den 15 oktober kl 23:55. Som medlem i SMUF får du gå på konferensen till ett starkt rabatterat pris 2 995 kr (ord pris 4 795 kr).  OBS! Du måste ange rabattkoden CXM2018SMUF (måste vara stora bokstäver) i fältet Promo code för att få detta pris.

Inte medlem i SMUF än? Klicka här och bli medlem i SMUF så kan även du ta del av rabatten. Ett medlemskap kostar bara 1250 kr så du sparar 550 kr samtidigt som du får tillgång till SMUFs alla aktiviteter under resten av året.