Förstå konsumenters drivkrafter 6/12

Laddar Karta...

Förstå konsumenters drivkrafter 6/12

Tid:
6 december
17:00 - 19:00

Anders S. Olsson, en av världens främsta experter inom kvantitativa värderingsundersökningar, pratar om möjligheterna med värderingsstudier.

Anders har arbetat med kvantitativa värderingsstudier i över 30 år och har varit baserad i både Stockholm, Bryssel och London. Han har bland annat utvecklat både Sifos Konsumentmonitor på 90-talet och den internationella värderingsmodellen Roper Valuescope. Utöver detta har han också skapat en värderingsbaserad varumärkespositionering som använts med framgång. Anders arbetar mycket med segmentering och har en imponerande samling kunder på sin lista, bland annat American Express, Tetra Pak, IKEA, Canon och Electrolux.

Det här är ett föredrag du inte vill missa och chansen kommer inte igen.

”Hur kan man förstå konsumenternas drivkrafter och använda denna kunskap för att skapa starka varumärken i en ökande konkurrens?”

Kom och lyssna på segmenteringsexperten Anders Olsson berätta om hur man kan förstå konsumenternas drivkrafter och använda denna kunskap för att skapa starka varumärken.

SMUF och SÖK bjuder in alla medlemmar till ett gemensamt mingel på Kantar Sifo på Vasagatan 11 . Vi bjuder på vin och lite tilltugg.

Program
17:00 – 17:40 Föreläsning
17:40 – 19:00 Mingel med vin och tilltugg

Arrangemanget är kostnadsfritt för våra medlemmar och anmäler dig gör du senast den 1/12 här.