Virtuella butiksundersökningar 26/9

Laddar Karta...

Virtuella butiksundersökningar 26/9

Tid:
26 september
17:00 - 18:30

–Virtuella butiksundersökningar som hjälper dig att överbrygga implementeringsbarriärer

Att förutsäga eller inte förutsäga inköpsbeteende…

Med tanke på att beslutsfattande, gränssnitt, dynamik och kontext skiljer sig enormt mellan och inom olika kanaler, är det ens möjligt att förutspå köpbeteende?Denna fråga håller de flesta av oss vakna på natten. En sak vet vi säkert: att förstå de dolda drivkrafterna för beslutsfattandet är helt avgörande. Det är utan tvekan lika viktigt som att granska nya marknadsförutsättningar i olika kanaler, både i butik och på nätet.

Genom undersökningsverktyget SIMSTORE, gör GfK NORM virtuella shopper-undersökningar över hela världen. De kommer att dela med sig av:

  • Best praxis och inspiration inom shopper marketing
  • Potentialen hos virtuell shopper research som en integrerad del av shopper marketing och category management

Talare är Mikael Ahlqvist, Head of Client Development, GfK NORM

Läs mer om seminariet som anordnas av Marknadsföreningen i Stockholm.